شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
خدمت رسانی 24 ساعته موکب زنده یاد حاج فرهاد درخش به زوار اربعین حسینی + فیلم

حوزه / مسئول موکب زنده یاد حاج فرهاد درخش ازخدمت رسانی ۲۴ ساعته این موکب به مدت ۱۲ شبانه روز به زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، هر ساله هم‌زمان با فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان خیل عاشقان حسینی، خود را از هر سو به سمت دیار عاشقان، کربلای معلی کشانده و با امام خویش تجدید بیعت می‌کنند و آمادگی خویش را برای اعتلای دین رسول خدا(ص) و امامان معصوم اعلام می‌دارند و حضور این جمعیت عظیم از نقاط مختلف دنیا، پدیده‌ای عظیم و نشان‌ دهنده‌ اوج گرفتن تفکر قدم گذاشتن در وادی ایمان و اخلاص است.

اما در این وادی عظیم قطعا خادمان زوار اربعین با برپایی مواکب در فضیلت و ثواب زیارت شریک هستند، چراکه در راه خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) به طور شبانه‌روز تلاش می‌کنند و در این مسیر خستگی نمی‌شناسند.

یکی از این مواکب، موکب زنده یاد حاج فرهاد درخش است که فرزندان وی به یاد او که از خیرین بنام استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد و در محدوده منطقه راک شهرستان کهگیلویه بر روی کمربندی بزرگ پاتاوه دهدشت آن را برپا نمودند تا در مسیر راهی که پدر رفت، به زوار ابا عبدالحسین(ع) خدمت کنند.

در همین خصوص خدایار درخش مسئول موکب زنده یاد حاج فرهاد درخش به خبرنگار حوزه گفت: این موکب به همت تمام اعضای خانواده از روزه دهم ماه صفر برپا شد و تا کنون مورد استقبال بسیاری از مشتاقان زیارت حضرت أباعبدالله الحسین(ع) قرار گرفته است.

درخش با بیان اینکه این موکب تنها موکب شبانه روزی است که به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کند، ابراز کرد: با توجه به ترددی که بر روی این جاده قرارگرفته در هر وعده بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم توزیع می‌شود، ضمن اینکه غذای بین وعده نیز در هر لحظه آماده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha