شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
مازندران

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برپایی و فعالیت موکب اوقاف مازندران تا دو روز پس از اربعین حسینی در شهر مقدس سامرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موکب حضرت علی اصغر(ع) و امامزادگان استان مازندران در قالب اطعام‌دهی در شهر سامرا به فعالیت می‌پردازند، اظهار داشت: موکب اوقاف مازندران به‌صورت شبانه‌روزی در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده درحال فعالیت می‌باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، با اشاره به اینکه در این موکب ۳۰ خادم حسینی در حال فعالیت هستند، افزود: برای میان‌وعده میوه‌های گلابی، سیب، موز و پرتقال بین زائران حسینی توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین آشپزخانه موکب اوقاف مازندران که در شهر مقدس سامرا برپا شده، هرروز با پخت غذای گرم به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: موکب اوقاف مازندران تا ۲ روز پس از اربعین حسینی در شهر مقدس سامرا برپا و به زائران خدمت‌رسانی می‌کند، ضمن آنکه ویژه‌برنامه شب و روز اربعین از سوی خادمین موکب در شهر سامرا شامل روضه‌خوانی، مداحی و اطعام‌دهی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha