شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
1

جانشین فرمانده سپاه استان گیلان در بسیج اقشار و متخصصین از خدمت رسانی ۵۰ موکب مردمی به جاماندگان اربعین حسینی در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سرهنگ پاسدار عباس حسینی در گفتگویی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ابراز داشت: اربعین آغازی برای حرکتی بزرگ در مسیر اهتزاز پرچم توحید است که خود رسانه ای برای تبیین اهداف قیام عاشوراییان می باشد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه محرّم‌ و صفر اسلام را زنده نگه داشته است، گفت: اجتماع اربعین و پیام سیاسی آن به جهانیان امتداد پیام نهضت سیدالشهدا(ع) در مقابله با استکبار جهانی و همچنین فریاد پیروزی و جاودانگی جبهه حق علیه باطل است.

حسینی همچنین با بیان اینکه مردم با حضور خود در این راهپیمایی عظیم انسانی شکوه و عظمت مکتب حسین علیه السلام را به جهانیان نشان می‌دهند، گفت: جاماندگان ظاهری اربعین نیز که دل‌های خود را همراه با زائران حسینی به کربلای معلی عزیمت داده‌اند در راهپیمایی نمادین شرکت کرده و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت ابراز می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برپایی موکب‌های مردمی در مسیر راهپیمایی نمادین اربعین حسینی در رشت بیان داشت: به لطف الهی بیش از ۵۰ موکب مردمی در مسیر گلزار شهدا به سمت میدان شهدای ذهاب رشت آماده خدمت رسانی به عاشقان و عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.

حسینی با بیان اینکه موکب‌های مستقر در مسیر پیاده روی خانوادگی دلدادگان حرم اباعبدالله الحسین (ع) با عناوین موکب‌های بهداشت و سلامت، رسانه‌ای و فضای مجازی، فرهنگی هنری و پذیرایی، خود را آماده پذیرایی از عزاداران کرده‌اند، گفت: تعداد ۳۰ نانوایی در سطح شهر رشت نیز نان رایگان در اختیار مردم و سوگواران سید و سالار شهیدان قرار می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha