شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
الشيخ الزكزاكي: المواقف الداعمة لفلسطين تتخرج من مدرسة الإمام الحسين (ع)

حوزه/ شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه با تأکید بر اینکه همه مواضع حمایت از فلسطین از مکتب امام حسین (ع) سرچشمه گرفته‌اند، اظهار داشت: طوفان الاقصی از ابتدای پیدایش آن یک پیروزی برای غزه بوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه در مراسم اختتامیه موکب "نداء الاقصی" در مسیر پیاده روی زائران کربلای معلی با اشاره به اینکه مردم فلسطین با همه مستکبران جهان در حال ستیز هستند، گفت: رژیم اشغالگر علی‌رغم حمایت‌هایی که از سوی قدرت‌های بزرگ دریافت می‌کند دستاوردی جز کشتن مردم بی‌گناه نداشته است.

وی با تأکید بر اینکه طوفان الاقصی از زمان پیدایش آن یک پیروزی برای غزه بوده است، گفت: ثابت قدمی و ایمان فلسطینی‌ها نگاه جهانیان به اسلام را تغییر داد.

او با بیان اینکه امام حسین(ع) در قیام خود موفق شدند افکار جهانیان را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: این همه جمعیتی که عازم کربلا هستند به ندای امام حسین(ع) لبیک می‌گویند.

رهبر جنبش اسلامی نیجریه با تأکید بر اینکه ازدحام کنونی مردم گواهی بر پیروزی خون بر شمشیر است، تصریح کرد: من خود را مجبور می‌کنم هر روز صحنه‌های دردناک غزه را با وجود آزاردهنده بودن آن مشاهده کنم.

او با تاکید بر اینکه همه مواضع حمایت از فلسطین از مکتب امام حسین (ع) سرچشمه گرفته‌اند، اظهار داشت: تجمع امروز ما در مسیر کربلا شاهدی بر پیروزی نهضت امام حسین (علیه السلام) است.

وی در ادامه افزود: شاخصه‌ها به نابودی «اسرائیل» و پیروزی «غزه» اشاره می‌کنند.

شایان ذکر است شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه در ایام اربعین در عراق حضور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha