دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: بی‌شک حمله حزب الله لبنان اولین و آخرین حمله به مواضع اشغالگران صهیونیست نخواهد بود و این سرآغازی بر نابودی اسرائیل غاصب در منطقه و آزادسازی قدس شریف خواهد بود.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: محور مقاومت و حزب الله با حمله موشکی و پهبادی گسترده دیروز خود هیمنه دروغین ارتش رژیم صهیونیستی را در هم شکستند.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: در این عملیات به نوعی اسرائیلی ها که همواره دم از قدرت اطلاعاتی و امنیتی خود می‌زدند غافلگیر شدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک این حمله حزب الله لبنان اولین و آخرین حمله به مواضع اشغالگران صهیونیست نخواهد بود و این سرآغازی بر نابودی اسرائیل غاصب در منطقه و آزادسازی قدس شریف خواهد بود.

ماموستا خدایی عنوان کرد: صهیونیست‌ها باید به خوبی دانسته باشند که دوران بزن در رو تمام شده است و امروز باید تقاص خون‌هایی که به ناحق ریخته‌اند را بدهند.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: امروز صهیونیست‌ها در بدترین شرایط نظامی و سیاسی قرار دارند و هر روز، هر لحظه و هر دقیقه در انتظار حمله انتقام جویانه ایران و محور مقاومت در ترس زندگیمی کنند و همین جنگ روانی باعث ایجاد مشکلات بسیاری در درون حکومت جعلی اسرائیل شده است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: رژیم جعلی اسرائیل به خوبی می‌داند که وارد یک جنگ روانی و از سوی دیگر یک جنگ فرسایشی شده است؛ بنابراین تلاش می‌کند به هر نحو ممکن و با استفاده از هم پیمانانش همانند آمریکا و انگلیس از این باتلاقی که خود آن را ساخته، بیرون بیاید ولی بی‌شک خروج از این باتلاق برای اشغالگران قدس غیر ممکن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha