شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
تصاویر /  مراسم تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی شهرستان بهار

حوزه/ حجت الاسلام مصباح با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با این اشتباهات خود را در تنگناهای منطقه‌ای قرار داده است، گفت: این رژیم اشغالگر دیگر چاره‌ای جز مرگ ندارد و راه رهایی برای او وجود نخواهد داشت.  

حجت‌الاسلام رضا مصباح امام جمعه بهار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با محکوم کردن جنایات خبیثانه رژیم اشغال‌گر قدس اظهار داشت: اگر روزی تمام رسانه‌های دنیا تصمیم می‌گرفتند تا خویِ حیوانی این رژیم اشغال‌گر را به نمایش بگذارند، هیچگاه نمی‌توانستند چهره واقعی آنها را نشان دهند، اما در تمام حدود ده ماه گذشته جهانیان به عینه وحشی‌گری این رژیم کودک کش را دیدند.

وی با بیان اینکه ترور شهید هنیه در تهران تأکیدی دیگر بر خوی حیوانی این رژیم اشغالگر بود، خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که از خط قرمزهای ما عبور کرده‌ و هر لحظه باید منتظر انتقامی سخت از سوی جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت باشد.

امام جمعه بهار با اشاره به اینکه هدف دشمنان اسلام و انقلاب، انجام یک جنگ ترکیبی با هدف جنگ شناختی است، ابراز کرد: فضاسازی، غبارآلود کردن فضا، فرهنگ‌سازی مسموم و تزلزل فرهنگ خانواده و فرهنگ اصیل ایرانی از اهداف دشمن در مأموریت جنگ شناختی است که با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال رسیدن به آنها هستند.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با این اشتباهات خود را در تنگناهای منطقه‌ای قرار داده است، گفت: این رژیم اشغالگر دیگر چاره‌ای جز مرگ ندارد و راه رهایی برای او وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام مصباح تصریح کرد: انتقام حق قانونی جمهوری اسلامی است و بنا بر مصلحت‌های موجود، اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha