شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ |۱۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 24, 2024
تصاویر/ پیاده روی جاماندگان اربعین سندرک

حوزه/معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ۱۶ نقطه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،سرهنگ محمد محمودوند، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر سال مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در مناطق مختلف کشور برگزار می شود افزود: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با عنوان دلدادگان اربعین حسینی در نقاط مختلف این استان نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: معمولا این مراسم از حرم یکی از امامزادگان شروع و عزاداران به سمت حرم امامزاده دیگر حرکت کرده و مردم با عنوان جاماندگان اربعین حسینی در این مراسم شرکت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه در ۱۶ نقطه از استان این مراسم معنوی برگزار خواهد شد اظهار داشت: این پیاده‌روی در خرم‌آباد از ساعت ۸ صبح از حرم امامزاده زیدبن علی(ع)آغاز و به حرم امامزاده عبدالله(ع)ختم خواهد شد.

محمودوند گفت: در این مسیر موکب سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با ۶ غرفه به مردم خدمت رسانی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: همچنین با ابتکار سپاه استان بهداری نیز در مسیر پباده روی برای ارائه خدمت به عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع) مستقر خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه امسال برنامه دیگری با عنوان خانواده معنوی عطر حسینی برگزار می شود گفت: پشتیبانی این مراسم نیز توسط خانواده‌های سپاه و پذیرایی توسط خود آنان انجام خواهد شد.

محمودوند با اشاره به پیام راهپیمایی اربعین، ادامه داد: در این برهه از زمان که دشمن بی رحمانه ترین جنایات را در غزه انجام می دهد یکی از پیام های اربعین حسینی این است که به یاد اربعین امام حسین(ع) باشیم تا این خاطره تاریخی فراموش نشود.

وی در پایان بیان داشت: دومین پیام این است که آمادگی و شور حسینی در مردم ایجاد شود تا به دشمنان فهمانده شود که هنوز آن شور حسینی در دل ها وجود دارد و این مردم آماده هستند تا قیام حسینی دیگر در رکاب ولایت انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha