جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
کد خبر: 1178604
۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
تصاویر / تجدید میثاق مدیران استان همدان با شهدا به مناسبت آغاز هفته‌ی دولت

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: شهیدان دولت، شهیدان رجایی، باهنر و شهید رئیسی با ایثار و جان‌فشانی خود، الگویی برای همه ما شده‌اند تا با رفتار و عمل جهادی، در مسیر عمران و آبادی ایران گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در مراسم تجدید میثاق با شهدا به مناسبت آغاز هفته‌ دولت، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: شهیدان دولت، شهیدان رجایی، باهنر و شهید رئیسی با ایثار و جان‌فشانی خود، الگویی برای همه ما شده‌اند تا با رفتار و عمل جهادی، در مسیر عمران و آبادی ایران گام برداریم.

وی افزود: این نکوداشت‌ها در راستای تکریم مقام والای شهداست، کسانی که با خون پاک خود پایه‌های انقلاب اسلامی ایران را بنا نهادند تا این کشور از مظلومان جهان دفاع کند و در مقابل دشمنان استوار و مقاوم ایستادگی کند.

استاندار همدان، تصریح کرد: سرداران شهید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی و همچنین شهید مقاومت فلسطین دکتر اسماعیل هنیه، الگوی مقاومت و ایثار بودند و در اولین روز از هفته دولت با حضور بر مزار شهید همدانی و دیگر شهدای همدان به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: با نگاهی به اوضاع فلسطین، به‌ویژه غزه، به وضوح می‌توان دید که مقاومت قهرمانانه مردم این سرزمین با قدرت و استقامت ادامه دارد و یقین داریم که انتقام خون پاک شهدا به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی ختم خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha