جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
گیلان

حوزه / عباسی گفت: هفته دولت بیش از هر چیزی موسمِ بزرگداشت فرهنگ خدمتگزاری به مردم است و دولتمردان باید هر چه بیشتر در مسیر خدمت صادقانه به ملت خود را آماده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت و تکریم یاد شهدای والامقام دولت شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی، اظهار داشت: هفته دولت بیش از هر چیزی موسمِ بزرگداشت فرهنگ خدمتگزاری به مردم است و دولتمردان باید هر چه بیشتر در مسیر خدمت صادقانه به ملت خود را آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور خدمتگزاری صادقانه شهدای دولتمرد ماست، گفت: به همین خاطر نیز در نخستین روز در گلزار شهدا حضور یافته و با شهیدان تجدید میثاق کرده‌ایم.

عباسی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت ۱۵۰۰ پروژه در استان گیلان با صرف اعتبار بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت پروژه‌های بسیاری در بخش‌های مختلف توسعه‌ای، عمرانی، زیرساختی، سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی از این طرح‌ها پروژه‌های ناتمام به جا مانده از دولت‌های پیشین بوده و برخی دیگر در دولت سیزدهم آغاز شده و به اتمام رسیده‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha