سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
1

حوزه/ استاندار گیلان گفت: توسعه فضای آموزشی در کشور از دغدغه های جدی دولت سیزدهم بود و در این راستا اقدامات بسیار مهم و بزرگی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، اسدالله عباسی در مراسم بهره‌برداری از مدرسه دخترانه مبرهن شهر رشت به مناسبت هفته دولت با اشاره به این که دانش‌آموزان، آینده سازان اداره کشور در حوزه‌های مختلف هستند، ابراز داشت: توسعه و بهسازی از مجموعه‌های آموزشی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و در استان گیلان نیز در این مدت اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی نقش نوسازی مدارس در توسعه فضای آموزشی در کشور را بسیار مهم دانست و افزود: قرار بود این مجموعه آموزشی با حضور رئیس جمهور شهید، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به بهره‌برداری برسد ولی خدا ما را از این نعمت محروم کرد ولی امروز به تأسی از شهید جمهور و در هفته دولت به این مکان آموزشی آمدیم تا این پروژه را افتتاح کنیم.

استاندار گیلان در ادامه با تأکید بر لزوم توجه هم‌افزایی میان مدارس و هیئت امنای مساجدی که در جوار مدارس قرار دارند، بیان داشت: وجود مسجد در کنار مدارس در طول تاریخ وجود داشته و یک ظرفیت است که باید به درستی از آن استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه دشمن برای نفوذ به کشور در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه فرهنگی، گفت: مدرسه، مأمن دانش آموزان بوده و باید مدیران و به ویژه معلمین و تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی به خوبی عمل کنند که تاکنون نیز این چنین بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha