جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: وزرا راه شهیدان را ادامه دهند و خستگی ناپذیر در خدمت به مردم حرکت کنند و با تاسی از شهیدان خدمت دغدغه خدمت داشته باشند با پشتیبانی مجلس محترم از دولت زمینه خدمت فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد مردم سالاری اشاره کرد و گفت: امام بزرگوار از اول پیروزی انقلاب با قاطعیت تمام امری بی سابقه در کشور تصویب کردند که آن دخالت مردم و حضور مردم در اداره کشور بود.

وی افزود: شخص اول مملکت با واسطه و شخص دوم مملکت بدون واسطه توسط مردم انتخاب می شوند، مجلس را مردم انتخاب می کنند. تاثیر اداره کشور بدون شک با شفافیت و ظرافت در جمهوری اسلامی است و این از برکات انقلاب اسلامی است که رهبری را هم مردم انتخاب می کنند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد بیان کرد: این کار بزرگ امام ما یکی از حوادث بزرگ کشور ماست این مردم سالاری که در کشور ما وجود دارد ارزان و آسان به دست نیامده است نتیجه قیام مردم علیه وضع نابسامان و مصیبت بار گذشته در دوران شاه بود.

امام جمعه عسلویه ابراز داشت: رهبر انقلاب هم چنین به دولتمردان و رییس جمهور به استفاده از ظرفیت مردم توصیه کردند. این مردم ثروت های رو زمینی کشور هستند.

وی با گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهید رییسی گفت: وزرا راه شهیدان را ادامه دهند و خستگی ناپذیر در خدمت به مردم حرکت کنند و با تاسی از شهیدان خدمت دغدغه خدمت داشته باشند با پشتیبانی مجلس محترم از دولت زمینه خدمت فراهم کنند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد بیان کرد: از مجلس که به توصیه مقام معظم رهبری عمل کردند و برای استقرار دولت تسریع کردند و به وزراء رای دادند باید تشکر کرد در این شرایط حساس کشور مجلس کار ارزشمندی انجام داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha