چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امروز محور مقاومت در بحث مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل به یک وحدت رویه رسیده‌است و بی‌شک استمرار این مقاومت‌ها می‌تواند باعث آزادسازی قدس و رهایی ملت فلسطین و مردم غزه از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار شود.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، در سخنانی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای نخستین به رهبری امام راحل از فلسطین حمایت خود را رسما اعلام کرد.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: قدس به عنوان اولین قبله‌گاه مسلمین شناخته می‌شود تا جایی که امام خمینی (ره) در این باره می‌فرمایند که رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در جهان اسلام می‌باشند.

این استاد حوزه علمیه کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ایستادگی و استقلال جمهوری اسلامی ایران در مقابل کشورهای زورگو و ابرقدرت‌های جهانی درس بزرگی برای دیگر کشورهای منطقه و جهان می‌باشد و ایران اسلامی روحیه خودباوری و استقلال را به جهانیان عرضه داشت.

حجت الاسلام خورشیدی با اشاره به تلاش های جبهه مقاومت در منطقه برای آزادسازی قدس شریف و نجات مردم غزه از دست رژیم کودککش اسرائیل، یادآور شد: خوشبختانه امروز محور مقاومت در بحث مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل به یک وحدت رویه رسیده‌ است و بی‌شک استمرار این مقاومت‌ها می‌تواند سبب آزادسازی قدس و رهایی ملت فلسطین و مردم غزه از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از سوی دیگر جهان اسلام به ویژه کشورهای عربی باید در روابط سیاسی و دیپلماتیک خود با رژیم صهیونیستی تجدید نظر داشته باشند به نحوی که باید تمام ارتباطات خود اعم از ارتباطات سیاسی و اقتصادی خود با این رژیم جنایتکار را قطع کنند و کالاهای صهیونیستی را در کشورشان تحریم نمایند و از این طریق می‌توانند فشار زیادی بر اقتصاد صهیونیست‌ها وارد کنند و این خود یک جنگ علیه صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha