سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: اکنون انسجام محورهای مقاومت عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ کرده و اسرائیل غاصب تلاش می‌کند با خریدن زمان و از سوی دیگر مدیریت سران برخی از کشورهای خودفروخته عربی و اسلامی، موازنه جنگ را به سود خود تغییر دهد.

حجت الاسلام سید موسوی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان اظهار داشت: امروز تقابل ما با دشمنان به‌ویژه رژیم کودک کش اسرائیل، یک جنگ ترکیبی تمام عیار می‌باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف این جنگ ترکیبی دشمن، ایجاد تنش در محور مقاومت می‌باشد که تاکنون این امر با شکست مواجه شده است.

این استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: صهیونیست‌ها تلاش دارند جنگ را به نفع خود مدیریت کنند و با فریب افکار عمومی به نوعی جای ظالم و مظلوم را تغییر دهند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند در چه باتلاقی گرفتار شده‌اند، ولی امید دارند به یاری همدستان خود از این وضعیت رهایی یابند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: امروز هیمنه دروغین ارتش رژیم غاصب اسرائیل در هم شکسته، بنابراین برای ترمیم این هیمنه دروغین دست به هر کار و توطئه‌ای می‌زنند.

وی گفت: صهیونیست‌ها امروز یا مظلوم نمایی می‌کنند یا مظلوم کشی که باز هم بتوانند به همان نقطه اوجی که در توهم آن هستند برسند، ولی بی‌شک دیگر تاریخ برای آنان به پایان رسیده است.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند دیر یا زود با دست رزمندگان محور مقاومت از صحنه روزگار محو خواهد شد، لذا در آخرین سال‌ها از عمر نکبت بارش همچنان دشمنی و کینه خود علیه دین رسول خدا(ص) را با قدرت ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: اکنون انسجام محورهای مقاومت عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ کرده و اسرائیل غاصب تلاش می‌کند با خریدن زمان و از سوی دیگر مدیریت سران برخی از کشورهای خودفروخته عربی و اسلامی، موازنه جنگ را به سود خود تغییر دهد ولی زمان دیر شده و این ترفند هرگز کارساز نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha