سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
تصاویر / دیدار نماینده ولی فقیه در استان همدان با جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی شهرستان نهاوند

حوزه / حجت الاسلام مغیثی، با تأکید بر اینکه مجازات سخت مطالبه ملی و  همگانی است، گفت: دشمنان می‌دانند ایران در عرصه نظامی و دفاعی دارای توان بالایی است که ترس و واهمه دشمن نیز به همین خاطر است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته در غزه، اظهار داشت: همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند، آمریکا دشمن اسلام و بشریت است و از اول نیز بر اساس قدرت و مادیات بنای آنها نهاده شده و با شرافت و فضائل اخلاقی هیچ میانه‌ای ندارند، موضوعی که بارها در طول تاریخ جهانیان آن را مشاهده کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا همان شیطان بزرگ و دشمن ما است و بَزک کردن آن تاثیری در ماهیت آمریکا ندارد، گفت: دشمنی آمریکا و استکبار با اسلام و جمهوری اسلامی، یک دشمنی همیشگی است، چرا که اختلاف‌ها در ریشه باورها و اعتقادات و تمدن است و اینها قابل تغییر نیستند.

امام جمعه نهاوند، با بیان اینکه آمریکا و غرب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ نقشه شومی غافل نشدند، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها، ایجاد فتنه، ترور و به شهادت رساندن شخصیت‌های کشوری و مردم بی‌گناه تنها گوشه‌ای از این جنایات است، اما اگر امروز جرأت تعرض و روبرو شدن با جمهوری اسلامی را ندارند، به این دلیل است که آنها می‌دانند دیگری کاری از دستشان ساخته نیست و جهان با چهره واقعی آنها آشنا شده است.

وی با اشاره به اینکه ذلت و خواری در برابر آمریکا و صهیونیست‌ها دارای خسارات بسیاری است، یادآور شد: امروز نه تنها دشمنان که تمام دنیا از توان دفاعی ما خبر دارد.

حجت الاسلام مغیثی، با تأکید بر اینکه مجازات سخت مطالبه ملی و همگانی است، تصریح کرد: دشمنان می‌دانند ایران در عرصه نظامی و دفاعی دارای توان بالایی است که ترس و واهمه دشمن نیز به همین خاطر است.

وی به حملات موشکی حزب الله اشاره کرد و گفت: حزب الله در این عملیات اهداف زیادی از صهیونیست‌ها را نابود کرد و بنا به تأکید سید حسن نصرالله به اهداف خود نیز دست پیدا کرد، اما انتقام‌های بعدی هنوز باقی مانده و جمهوری اسلامی، انصارالله و مقاومت در منطقه سیلی سختی که باید بزنند را هنوز اجرایی نکرده‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha