جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
تبریز

حوزه/ امیر سرتیپ دوم خلبان سلیمانی گفت: فرزندان فرهیخته و متخصص ایران اسلامی با نبوغ و نوآوری خود امروز کشور را به جایی رسانده‌اند که در صنایع هوایی کشور با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدها به‌سوی یک خودکفایی کامل در حرکت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب با حضور در ستاد فرماندهی پایگاه شهید فکوری با امیر سرتیپ دوم خلبان سلیمانی فرمانده این پایگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب در این دیدار با تبریک انتصاب امیر سلیمانی به عنوان فرماندهی پایگاه شهید فکوری تبریز، اظهار داشت: امروز دو نیروی پدافند و نیروی هوایی ارتش درکنار یکدیگر در راستای تامین امنیت هوایی آسمان جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند و تغییرات محسوسی را در عرصه دفاع هوایی کشور ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی با بهره‌گیری از نخبگان خود و ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز دانش بنیان دستاوردهای قابل توجهی را برای بخش دفاعی کشور به ارمغان آورده است، گفت: هر چند دشمنان این مرزوبوم در ابتدا سعی داشتند قابلیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی را کتمان و یا ضعیف جلوه دهند، اما امروز معاندان ایران نه تنها به اقتدار نظامی نیروهای مسلح اذعان دارند، بلکه در برهه‌های مختلف قدرت واقعی جمهوری اسلامی را درک و حس کرده‌اند.

فرمانده پایگاه شهید فکوری نیز در این دیدار با تبریک سالروز پدافند هوایی، گفت: فرزندان فرهیخته و متخصص ایران اسلامی با نبوغ و نوآوری خود امروز کشور را به جایی رسانده‌اند که در صنایع هوایی کشور با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدها به‌سوی یک خودکفایی کامل در حرکت هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha