چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
آية الله المدرسي يؤكد على ضرورة استخدام الوسائل الحديثة لنشر الإسلام

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی بر لزوم بهره‌مندی از ابزارهای نوین در نشر نور اسلام و علوم آن تاکید کرد و خواستار ایجاد مدارس آموزش ساده فقه اسلامی در نیجریه و تمامی کشورهای قاره آفریقا شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمدتقی مدرسی از علمای عراق در دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه در دفتر خود در کربلا با تأکید بر اینکه حماسه عاشورا اگر چه در یک روز واقع شد، اما رسالت همه انبیا را تجسم بخشید و پرچم توحید و حق را تا روز قیامت برافراشت، اظهار داشت: پیاده روی اربعین نقطه آغازی برای ساختن امت صالح و جامعه مطلوب اسلامی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند، خلقت را به حق آفریده و از هر کس که با حق باشد حمایت خواهد کرد و وعده داده است که سیطره باطل را از بین ببرد و آن را با حق جایگزین کند، تصریح کرد: اسلام بدیلِ تمدنیِ موردِ نظر همه جهان است و از لحاظ آیینی، فکری و فرهنگی گسترش پیدا خواهد کرد.

آیت الله مدرسی در ادامه گفت: بهره‌مندی از ابزارهای نوین در نشر نور اسلام و علوم آن و ایجاد مدارسی برای آموزش ساده فقه در نیجریه و تمامی کشورهای قاره آفریقا ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha