جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
سرهنگ حسن صنعتکاران رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور

حوزه / صنعتکاران گفت: تمدن سازی اسلامی ماموریتی است که سازمان بسیج ادارات کارمندان کشور باید دنبال کند تا بتوان به اهداف موجود نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، سرهنگ حسن صنعتکاران رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور امروز در همایش روز قشر گرامیداشت هفته دولت که در سالن همایش‌های دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار داشت: جنگ تحمیلی، یک جنگ جهانی بود که نزدیک ۲۳۰ هزار شهید، بیش از ده هزار جانباز، ایثارگر و آزاده در آن رقم خورد.

وی افزود: ۲۲ هزار شهید مسئولیت‌هایی که در کشور داشتند را رها کردند و در جبهه حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

صنعتکاران، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در عصر حاضر شهدای زیادی را برای حفظ آرمان‌ها و اهداف خود تقدیم کرده است، یادآور شد: شهدای غزه نیز نتیجه جبهه تمدنی انقلاب اسلامی هستند.

وی با تأکید بر اینکه توسعه و پیشرفت‌ کشورها از بدنه دفاعی هر کشور رقم می‌خورد، ابراز کرد: هیچ کشوری را نمی‌توان پیدا کرد که ضمن آنکه از لحاظ صنعت و فناوری قوی است، دو شاخصه کشاورزی و صنعت دفاعی پیشران را نیز دارا است.

صنعتکاران با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در عرصه‌های گوناگون، یادآور شد: امروز به برکت دفاع مقدس، تولیدات خوبی در حوزه فرهنگ، سینما و کتاب اتفاق افتاده، همچنین در حوزه علمی نیز اتفاقات خوبی را شاهد هستیم.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، با بیان اینکه امروز محور جهانی پیرامون حوزه تمدنی اسلام شکل گرفته است، تصریح کرد: امروز دیگر بحث جمهوری اسلامی مطرح نیست بلکه بر پایه این نگاه در این مسیر کشورهایی همراه با ایران مانند عراق، لبنان، سوریه و افغانستان به مبارزه با رژیم صهیونیستی می‌پردازند.

وی تأکید کرد: امروز رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۴۰ هزار انسان از جمله زنان و کودکان را به قتل رسانده، کشتاری که نشان می‌دهد این جنایتکاران برای جلو گیری از رسیدن به اصول اساسی انقلاب اسلامی که همان تمدن اسلامی است، دست به هر جنایتی می‌زنند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، با اشاره به اساس شکل گیری تمدن اسلامی، گفت: پایه اول و اصول اساسی این مهم، حوزه تفکر و ایدئولوژی است و لایه دوم فرهنگی است که مبتنی بر اصول و ایدئولوژی شکل می‌گیرد.

وی ابراز کرد: اسلام و فرهنگ در کنار هم تمدن را شکل می‌دهند و تمدن نیز پاسخ سخت افزاری و نرم‌افزاری به نیازهاست.

صنعتکاران، با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی نرم افزار تخصصی خاص خود را می‌خواهد، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه دفاعی نرم افزار اختصاصی خود را دارد که نسخه‌ای مشابه در دنیا وجود ندارد.

وی تأکید کرد: تمدن سازی اسلامی ماموریتی است که سازمان بسیج ادارات کارمندان کشور باید دنبال کند تا بتوان به آن هدف نزدیک شد، که با همین رویکرد امسال در سراسر کشور بیش از ۳۰ هزار میزخدمت جهادی در سراسر کشور برگزار شده تا فاصله بین نیاز مردم و مسئولین کم شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha