یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
بهره‌مندی ایثارگران تهران از خدمات فرهنگی رفاهی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تسهیل شد

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران گفت: بهره‌مندی ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از خدمات فرهنگی و رفاهی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تسهیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، عباسعلی رضایی امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسگر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های فرهنگی و مشارکت فعال مجموعه آستان در برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: در دیدارهایی که با خانواده معظم شهدا و جانبازان داریم، یکی از درخواست‌هایی که مطرح می‌شود، شرکت در مراسم غبارروبی مضجع نورانی سیدالکریم الحسنی است که خوشبختانه با نگاه مثبت مدیریت این مجموعه، این درخواست محقق شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته از این پس ایثارگران متقاضی می‌توانند در این امر حاضر شوند.

وی از اجرای طرح مجاورین آستان خبر داد و گفت: یکی از موضوعاتی که امروز با تولیت آستان سیدالکریم به تفاهم رسیدیم، طرح مجاوران آستان بود که در این طرح ایثارگران و خانواده‌های شهدا با حضور در مجموعه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از مراکز فرهنگی، علمی و تفریحی این مجموعه به صورت رایگان استفاده خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران بر مشارکت جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه‌های مربوط به حوزه ایثار و شهادت در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) تأکید کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: امروز دو اصل خدمت و ترویج سیره اخلاقی و رفتاری شهیدان لازمه پیشرفت و توسعه کشور است و همه باید تلاش کنیم تا نام و یاد شهدا همیشه زنده و جاوید باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسگر نیز در این دیدار خدمت در نهاد بنیاد را کاری دشوار و درعین حال مقدس برشمرد و بر اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه خدمت‌رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha