شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
1

حوزه/استاندار مرکزی گفت: بی شک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه، لازمه استمرار راه نورانی شهداست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص الائمه طی سخنانی در دیدار خانواده شهید حاج علی بیگی در شهر کارچان با اشاره به این که دیدار با خانواده معظم شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و موجب تقویت روحیه خدمتگزاری در بین مسئولان است، اظهار داشت: از جمله برنامه های مهم در هفته دولت، دیدار با خانواده معظم شهیدان است و معتقدیم که این گونه برنامه‌های فرهنگی، نشان از اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه استمرار راه شهدا و تأکید بر لزوم تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: خانواده معظم شهدا با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند که اکنون حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا رسالت خطیری است که بر عهده ما نهاده شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث گرانبها ارزشمند انقلاب اسلامی هستند از این رو رسیدگی به امور این سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی یکی از رسالت‌های خطیر مسئولان امر است.

وی با اشاره به اینکه نهال تنومند انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه‌بخش و موجب دلگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

لازم به ذکر است شهید محمد حاج علی بیگی سال ۱۳۴۵ در شهر کارچان متولد شد و در سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha