شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
گلزار شهدا

حوزه/ هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: ۴۸۲ مزار شهید در استان مرمت و بازسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در گفت‌وگویی، اظهار داشت: از شش هزار و ۵۵۹ مزار شهدای لرستان تنها ۴۸۲ قبر باقی مانده که به‌زودی این تعداد نیز انجام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اکثر مرمت و بازسازی قبور شهدا طی این دوسال انجام شده و گلزارهای شهدا طبق توقع خانواده‌های شهدا انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه کنگره شهدای غریب در استان، همایش شهدای بمباران و شهدای خلبان برای اولین بار در استان برگزار شده است، اضافه کرد: به‌زودی یادواره شهدای میانکوه شرقی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هاشمی بیان کرد: هدف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بحث‌های خدماتی خلاصه می‌شود.

وی ادامه داد: خدمت به جامعه ایثارگر وظیفه ماست و همه همکاران به‌صورت جهادی در میدان خدمت فعالیت دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: طی سال‌های گذشته بنیاد شهید در بحث اربعین ورود پیدا نکرده است و سال گذشته ۱۳ موکب در سطح شهرهای استان برپا شد و امسال نیز این برنامه با قوت بیشتر اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام هاشمی ادامه داد: فراخوان مقاله مسائل اجتماعی با همکاری بهریستی و کمیته امداد سال گذشته توسط بنیاد شهد انجام شده که رئیس این جشنواره ملی قاضی‌زاده هاشمی و استاندار لرستان دبیر این کنگره شدند که یک رکورد محسوب می‌شد به‌طوری‌که ۴۲۰ مقاله به این کنگره ارسال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha