شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
3

حوزه/ رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت و آبادانی امروز ایران اسلامی را مدیون ایثارگران و شهدای والامقام هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور طی سخنانی در اختتامیه جشنواره ارزشی و ورزشی ویژه پسران نیروی دریایی ضمن گرامیداشت شهدای هفته دولت و شهدای خدمت و انقلاب اسلامی ابراز داشت امنیت، آبادانی و عزت، سرافرازی خود را مدیون ایثارگری ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا هستیم که به ارواح مطهر آنان سلام می‌رسانیم.

وی با بیان این که نیروی دریایی ارتش با توجه به ماهیت کار خود نوآوری‌هایی در حوزه‌های مختلف مأموریتی داشته است، گفت: به لطف الهی کارهای کلیدی، راهبردی و نوآوری‌هایی در بخش فرهنگی صورت گرفته و در دانشگاه دریایی قبل برای دانشجویان دانشگاه، برنامه راهبردی و تربیتی تدوین کردیم تا به مباحث تربیتی توجه شود و جشنواره فرهنگی، قرآنی و تربیتی را برگزار کردیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش از ورزش به عنوان ارزش یاد کرد و افزود: ورزش نمادی از توجه به سلامت جسمی، نمادهای ارزشی و غیره است و ارزش در این است که کسی در کنار تربیت جسمانی به مسائل دینی و تربیتی توجه کند.

وی آموزش شنا، تیراندازی و سوارکاری در آموزه‌های دینی ما آمده است، تربیت قرآنی و دینی را از دیگر سفارش‌ها برشمرد و بیان داشت: ما باید بتوانیم با همکاری بخش‌های مختلف دیواری که بین اماکن ورزشی و مذهبی است را برداریم و نیروی توانسته این جشنواره را برای همسران و فرزندان دختر برگزار کند و در دو مرحله حدود ۷۰۰ نفر شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha