جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
کد خبر: 1179621
۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
بزرگداشت

حوزه/ مراسم گرامیداشت شهیدان واقعه هشتم شهریور در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام "جلیل محمدی" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در مسجد انقلاب بجنورد اظهار کرد: ایران اسلامی یکی از کشورهایی ست که همواره آماج حملات تروریست‌ها و توطئه‌های نظام استکباری قرار داشته است.

وی حادثه تلخ هشتم شهریور و شهادت شهدای دولت را یکی از همین مصادیق نام برد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب در ۴۶ سال از پیروزی انقلاب، برای هر نوع دشمنی با ما ابایی نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام محمدی، کشتار مردم غزه و فلسطین از سوی ایادی کفر و رژیم صهیونیستی را دیگر مصادیق ظلم و ستم به کشورهای آزادی‌خواه نام برد و گفت: هرچند کشورهای مدعی حقوق بشر خود را به خواب زده‌اند اما ایران اسلامی همچنان تا کنون در مقابل این جنایات ایستادگی کرده و از ملت فلسطین دفاع می‌کند.

"محمدرضا حسین‌نژاد" استاندار خراسان شمالی هم در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، خلوص، تقوا و ولایت‌مداری و مردمی بودن را از جمله شاخصه‌های برجسته شهید رجایی دانست و گفت: اگرچه دوران ریاست جمهوری شهید رجایی یک مدت زمان بسیار کوتاهی بود اما مجموعه ویژگی‌های ایشان باعث محبوبیت و ماندگاری نام ایشان در میان افکار عمومی شد.

وی همچنین هدفگذاری اصلی استان را در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و تبدیل شدن به یکی از ۱۰ استان برتر و ارتقای زیرساخت های اساسی استان عنوان کرد.

استاندار خراسان شمالی افزود: در هفته دولت امسال ۵۲۷ پروژه افتتاحیه در استان داریم و فقط ۴۳ طرح کلنگ زنی داشتیم که از تامین اعتبار آن هم اطمینان داریم و در برخی طرح ها از پایان پروژه در وقت مقرر مطمئن هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha