یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
بقاع متبرکه

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: در ایام دهه آخر صفر شش موکب بقاع متبرکه امامزادگان با هماهنگی این ادره کل در کنار مساجد و نمازخانه‌های بین راهی خدمات‌رسانی به زائران پیاده امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت الاسلام عظیم آسوده یدکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی اظهار کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۲۰ هزار زائر پیاده حرم رضوی از خدمات‌رسانی مواکب این استان بهره‌مند شوند که این مواکب از نیمه ماه صفر کار خود را آغاز و به زائران امام رضا(ع) خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در ایام دهه آخر صفر شش موکب بقاع متبرکه امامزادگان با هماهنگی این ادره کل در کنار مساجد و نمازخانه‌های بین راهی خدمات‌رسانی به زائران پیاده امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) فعالیت دارند.

حجت الاسلام آسوده یدکی با اشاره به اینکه خادمین افتخاری بقاع متبرکه در شیفت‌های مختلف در این مواکب فعالیت دارند، تصریح کرد: سال گذشته ۱۷ هزار زائر پیاده از موکب‌های بقاع متبرکه استان خدمت گرفتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی یادآور شد: پذیرایی سه وعده، انجام فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری نماز جماعت و اسکان از جمله خدمات ارائه شده در این مواکب است، همچنین از مبلغین بومی نیز دعوت شده تا در مواکب مستقر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha