جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
هفته دولت

حوزه/ استاندار خراسان شمالی گفت: به کارنامه دولت شهید رئیسی در خراسان شمالی افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد امروز در دیدار با رییس کل دادگستری استان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: پیگیری‌های دقیق و حمایت های به موقع دستگاه قضا در راه اندازی پروژه و واحدهای تولیدی راکد قابل تمجید است و باعث تزریق انرژی مضاعف به بدنه اجرائی استان شد.

وی افزود: دخالت‌های به جای دادگستری برای رفع موانع، در پیشبرد امور فرهنگی، اجرایی و عمرانی استان بسیار موثر بود.

استاندار خراسان شمالی در خصوص برخی پروژه‌هایی که در همین هفته دولت در استان افتتاح شد توضیح داد که تعدادی از این پروژه ها بیش از ده سال راکد بوده اند و گفت: تاکید شهید رئیسی بر اتمام پروژه‌های قبلی بود.

وی افزود: اردوگاه دانش آموزی که در اسفراین ساخت آن ۱۱ سال متوقف مانده بود با تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در این دولت به بهره برداری رسید و یا استخر ورزشی که در فاروج در دوران مجلس هشتم کلنگ زنی شده بود، با صرف اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال تکمیل و در هفته دولت به بهره برداری رسید.

استاندار ادامه داد: در هفته دولت امسال ۵۲۷ پروژه افتتاحیه در استان داریم و فقط ۴۳ طرح کلنگ زنی داشتیم که از تامین اعتبار آن هم اطمینان داریم و در برخی طرح‌ها از پایان پروژه در وقت مقرر مطمئن هستیم.

حسین نژاد، تخصص و تجربه مدیران ارشد را در حوزه‌های مختلف موجب پیشبرد آسان امور، کاهش خطا و کاهش هزینه دانست و گفت: به کارنامه ای که در سه سال دولت شهید رئیسی شکل گرفته و به امضای او نقش بسته، افتخار می‌کنیم و همچنان همه توان خود را در مسیر خدمت به نظام به کار خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha