جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
فامنین

حوزه / حجت الاسلام غفاری گفت: این میزها امانتی در نزد مسئولان است که باید از این فرصت برای خدمت به مردم، اسلام و انقلاب به نحو احسن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام غفاری امام جمعه شهرستان فامنین در دیدار با فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان با اشاره به فرازی از نهج البلاغه در رابطه با اخلاق مدیران، اظهار داشت: مهربانی، محبت و لطف به مردم یک اصل در ارتباط با ارباب رجوع است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: بنا بر نامه حضرت امیر(ع)، مردم دو دسته‌اند، دسته‌ای برادر دینی و دسته دیگر در آفرینش برابر، بنابراین باید در ارائه خدمت و گره باز کردن از مشکلات مردم تفاوتی قائل نشویم و با تمام توان تلاش کنیم.

امام جمعه فامنین، با تأکید بر اینکه مهربانی و برخورد با رأفت با مردم یک اصل در اسلام و سیره اهل بیت(ع) است، ابراز کرد: در برخورد با اشتباهاتی که گاها از سمت جامعه و مردم رخ می‌دهد مسئولان باید مراقب باشند و نباید سخت گیری نامناسب داشته باشند و با رأفت برخورد کنند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در شهرستان، خاطرنشان کرد: این میزها امانتی در نزد مسئولان است که باید از این فرصت برای خدمت به مردم، اسلام و انقلاب به نحو احسن استفاده کنند.

مدیران از فرصت مسئولیت برای ارائه خدمت به مردم استفاده کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha