جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه توجه به اقتصاد کشور مانع بروز انحراف از مسیر انقلاب اسلامی است، گفت : اقتصاد اولویت اصلی مجلس باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن احمد مطهری اصل در دیدار جمعی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مسائل معنوی در بین مسئولان نظام گفت : معظم له همیشه در دیدار با هیات دولت و نمایندگان مجلس به توجه مسائل معنوی و خودسازی مسئولان را مورد تاکید قرار داده اند تا با نیت های الهی و خالصانه به مردم خدمت کنند.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به موضوع اقتصاد و نامگذاری سالهای مختلف با عناوین اقتصادی، گفت: موضوع اقتصاد سال‌ها است اولویت اول کشور است و اصرار معظم له در این خصوص به این دلیل است که از انحراف در مسیر انقلاب اسلامی جلوگیری شود و از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل افزود: وظیفه و اولویت اصلی شما نمایندگان هم اقتصاد است چرا که هدف اصلی دشمن هم ضربه زدن به این بخش است تا به کشور ضربه بزند.

وی توجه به فرهنگ را از دیگر موضوعات مورد توجه برای نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: مسئله اصلی اقتصاد کشور است و فرهنگ در مرحله دوم است چرا که فرهنگ و عفاف و حجاب با کمک مردم حل شدنی است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد:ما می توانیم با حسن مدیریت مشکلات کشور را رفع کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: امید به آینده کشور از دیگر اولویت‌های مورد توجه است چرا که با امید می توانیم کشور را بسازیم و این هم از منویات مقام معظم رهبری است دشمنان همیشه سعی بر ناامید کردن ملت به آینده کشور را دارند اما با حضور و بصیرت ملت همیشه نقشه هایشان نقش بر آب می‌شود.

گفتنی است، در این دیدار نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود را بیان داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha