جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
محمدحسن اختری

حوزه/ رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه حکمرانی باید زمینه‌ساز شکوفاسازی استعداد جوانان باشد، گفت: نیازمند توسعه با مشارکت جوانان در همه بخش ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در آئین بزرگداشت شهدای دولت و خدمت در مسجد پنج تن آل عبا (ع) سمنان، با بیان اینکه حکمرانی باید زمینه‌سازی شکوفاسازی استعداد به خصوص در جوانان باشد، تاکید کرد: امروز باید در زمینه توسعه در بخش‌های مختلف از ظرفیت جوانان بهره گیری کرد.

وی با بیان اینکه رشد و شکوفایی استعداد جوانان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، عملی و … یک نیاز مهم محسوب می‌شود، افزود: این وظیفه جامعه است که به جوانان میدان بدهد تا این استعدادها شکوفا شود.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه نقش جوانان باید در توسعه کشور دیده شود، گفت: جامعه با علم اقتصاد و مدیریت و … باید اداره شود و در این زمینه باید از ظرفیت جوانان بهره گیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اختری در ادامه به دولت چهاردهم و مقوله وفاق هم اشاره کرد و بیان داشت: همبستگی و وفاق بر روی مسائل و مشکلات استان سمنان به خصوص موضوع آب و جمعیت یکی از مهمترین اصولی است که باید بر آن تاکید و تکیه داشت.

وی با بیان اینکه همه اهداف در سایه همدلی به دست می‌آید، گفت: وفاق، همدلی و همبستگی حول محور توسعه استان سمنان یک نیاز مهم است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) به مسئله فلسطین هم اشاره کرد و بیان داشت: ایران اسلامی در انتقام سخت و به وسیله صدها موشک و پهپادی که به سمت اسرائیل شلیک کرد نشان داد که از بنیه خوبی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری در ادامه یاد شهدای خدمت به خصوص شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی را هم گرامی داشت و افزود: تقوا و خدمت به مردم یکی از ویژگی‌هایی است که شهدای خدمت داشتند و باید سرلوحه مسئولان ما باشد.

وی در ادامه قرآن کریم، دستورات الهی و سفارش‌های ائمه اطهار (ع) به خصوص نامه امیر المومنین (ع) به مالک اشتر را از مترقی‌ترین اصول و توصیه‌های مدیریتی برای مدیران ایران اسلامی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha