پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
23

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، بی شک از جمله مهم ترین الزامات موفقیت دولت چهاردهم در امر خدمت به مردم، بهره گیری از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی کشور است.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار بار دیگر اذهان عموم مردم به خصوص مسئولان و دولتمردان را متوجه اهمیت توجه جدی به ظرفیت های داخلی اعم از ظرفیت منابع انسانی و نیز منابع طبیعی و خدادادی کشور کردند.

وی افزود: بی شک باید این سخنان را افق، چشم انداز و دورنمایی از آینده امیدوارانه کشور در عرصه مختلف تحلیل و ارزیابی کرد و امید آن که مسئولان دولت چهاردهم در عمل به این توصیه ها و رهنمودها موفق و سربلند باشند.

اسلامی همچنین گفت: در بین تدابیر و توصیه‌های رهبر عزیزمان، توجه به ظرفیت انسانی کشور و به طور خاص بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف مدیریتی و کارشناسی دولت اهمیت فراوانی دارد، به نحوی که از نگاه مقام معظم رهبری، یکی از الزامات موفقیت دولت و شرط کارآمدی آن بهره گیری و استفاده درست از همین ظرفیت ها و به خصوص ناظر به بحث انتخاب همکاران جوان، مؤمن، انقلابی، متعهد و پرانگیزه است.

این مدرس دانشگاه بیان داشت: توجه و تأکید مقام معظم رهبری به بهره‌گیری از ظرفیت عظیم جوانان با ویژگی‌هایی که اشاره داشتند، البته ریشه در اشراف دقیق ایشان و تجربیات انباشته از گذشته دارد که جوان مؤمن، انقلابی، متعهد و پرانگیزه ایرانی طی چهار دهه گذشته در بزنگاه‌های خطیر انقلاب از خود برجای گذاشته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از سوی دیگر یکی از بایسته های تحقق دولت وفاق ملی، بهره گیری از همه ظرفیت های کشور به خصوص جوانان متعهد و متخصص آن هم فراتر از نگاه ها و دسته بندی های سیاسی و جناحی است که امیدواریم رئیس جمهور محترم و دولت چهاردهم در این زمینه نیز کارنامه خوبی از خود بر جای بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha