چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:مردم ایران اسلامی شایسته خدمت صادقانه ،بی منت و شبانه روزی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دولت که در مدرسه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بیان داشت:منافقان و دشمنان کوردل با ترورهای ناجوانمردانه خود از بدو انقلاب تاکنون نتوانسته اند ذره ای روحیه انقلابی مردم ولایی ایران اسلامی را خدشه دار کنند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است بیان داشت: شهدا با شجاعت و غیرت تا پای جان از آب و خاک میهن اسلامی دفاع نموده و با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا امروز این درخت بارور شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه غیرت و شجاعت جوانان لرستانی در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب مثال زدنی است گفت:جوانان این دیار علاوه بر حضور در جنگ تحمیلی در جریان‌های خلق عرب و خلق مسلمان و پاوه و ... حضور داشتند و استانی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به‌ عنوان کانون تدین و انقلابی‌گری از آن یاد کرده‌اند از همان زمان محکم و استوار برای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایستاده و این تربیتی بود که امام خمینی(ره) داشتند و جوانان مؤمن، انقلابی، پای کار، معنویت‌گرا و عدالت خواه تربیت شدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه خدمت‌ رسانی به مردم ماندگار است و مردم ایران اسلامی شایسته خدمت صادقانه،بی منت و شبانه روزی هستند گفت: کسی که در راه خدمت به مردم کار نکند کارش مانند کف روی آب از بین خواهد رفت و ماندگار نیست.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی که شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و دیگر شهیدان انجام دادند باقی می‌ماند، افزود:خدمتگزاری به مردم آنچنان با اهمیت است که پیامبر(ص) می‌فرمایند، کسی که خاری را از جلوی پای مردم بردارد بهشتی می شود و بعد از انجام واجبات محبوب‌ترین کار نزد خداوند خدمت به مردم است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان در پایان از خدمت رسانی صادقانه و نیکوی خادمان اهل بیت(ع) مواکب اربعین حسینی از زائران قدردانی و خاطر نشان کرد: خدمتگزاری در دستگاه اهل بیت(ع) افتخاری والا و سعادتی عظیم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha