پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مدت کمتر از ۳ سال ریاست جمهوری خود نزدیک به ۴۰ سال کار و تلاش کرد که این امری ماندگار برای همه ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، یادواره شهدای دولت صبح امروز در سنندج برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در این یادواره در سخنانی اظهار داشت: شهیدان با نثار خون خود باعث اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی در جهان شدند.

استاندار کردستان ادامه داد: در این میان باید از شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نام برد که از این شهید بزرگ می‌توان به عنوان شهید خدمت یاد کرد.

زارعی کوشا افزود: شهید رئیسی دارای ویژگی‌های بسیاری همانند روحیه مردمی، ولایتمداری، تواضع، تلاش، جدیت در کار و ... بودند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات شهدای دولت برای همه نسل‌های ما باید به خوبی تبیین شود، عنوان کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مدت کمتر از ۳ سال ریاست جمهوری خود نزدیک به ۴۰ سال کار و تلاش را انجام دادند که این امری ماندگار برای همه ما است.

استاندار کردستان گفت: شهید رئیس الگوی خدمت به مردم می باشند و نهایتاً در راه خدمت به ملت ایران جان خود را فدا کرد و باید از ایشان به عنوان خادم ملت ایران نام برد.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: شهدا یک سند محکم بر حقانیت این نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر مستکبران و ابرقدرت‌های زورگو می‌باشند.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود یادآور شد: هفته دولت بهترین فرصت برای بزرگداشت شهدای دولت همانند شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha