شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
2

حوزه/فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مأموریت بسیج متناسب با شرایط و اقتضائات روز، متغیر و متنوع است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار مرتضی عمو مهدی در جریان بازدید از برخی پروژه های ورزشی بسیج از جمله استخر شهدای بسیج اراک با تأکید بر اهمیت پرداختن به ورزش در شجره طیبه بسیج ابراز داشت: توجه به زیر ساخت‌های مختلف از جمله حوزه ورزش یکی از برنامه‌های اولویت دار سپاه و بسیج در طول سالیان اخیر بوده و احداث سالن‌های ورزشی همچون ۹ دی در سراسر کشور و به ویژه استان مرکزی حاکی از اهتمام در این باره دارد.

وی با اشاره به ساخت پروژه ورزشی بزرگ غرب کشور گفت: با پیگیری‌های چندین ساله برای ساخت این پروژه ورزشی بزرگ غرب کشور، در آینده نزدیک این ظرفیت ورزشی و تفریحی بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه استان مرکزی ادامه داد: یکی از مأموریت‌های بسیج با تشکیل و رسالت سازمان بسیج ورزشکاران، سازمان تربیت بدنی بسیج و با نقش آفرینی پایگاه‌های محلات و اقشار، برگزاری دوره‌ها، اردوها و مسابقات مختلف بوده که زمینه تقویت و ارتقای سطح علاقمندان حوزه مختلف ورزشی را فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه بسیج پیش برندگی و پیش روندگی با دوری از خستگی و روزمرگی را سرلوحه مأموریت‌های خود می‌داند، خاطرنشان کرد: مأموریت بسیج متناسب با شرایط و اقتضائات روز متغیر و متنوع است و چابکی و آمادگی این لشکر عظیم الهی است که جامعه را با توفیق چندبرابری مواجه می‌کند.

عمو مهدی همچنین افزود: در این پروژه بزرگ ورزشی تمام استانداردهای لازم با بهترین کیفیت‌های روز در ساخت استخر شهدای بسیج لحاظ شده که این امر می‌تواند محیطی جذاب و حرفه‌ای را برای ورزشکاران و عموم فراهم نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha