شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
پیکر پدر شهیدان «رضا و رسول رسولی»

حوزه/ مرحوم «حاج قاسم رسولی» پدر شهیدان والامقام «رضا و رسول رسولی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و پیکرش در آستان امامزاده شعیب(ع) آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرحوم حاج قاسم رسولی پدر شهیدان والامقام «رضا و رسول رسولی» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، در محله فیروزآباد شهرری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان رسولی، درگذشت این پدر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.

براساس این گزارش پیکر پدر شهیدان رسولی با بدرقه مردم قدرشناس محله فیروزآباد و شهرری تشییع و در امام‌زاده شعیب(ع) به خاک سپرده شد.

شهید رسول رسولی پانزدهم خرداد ۱۳۴۵، در روستای پیرسواران از توابع شهرستان ملایر به دنیا آمد. تا دوم راهنمایی درس خواند. مدتی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. پنجم فروردین ۱۳۶۴، با سمت تک‌تیرانداز در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد و پیکر او را در بهشت‌ زهرا (س) به خاک سپردند.

شهید رضا رسولی نیز، یکم مهر ۱۳۴۸ در روستای پیرسواران از توابع شهرستان ملایر چشم به جهان گشود. وی تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر در دهم مرداد ماه ۱۳۶۷، با سمت فرمانده دسته در بمباران هوایی شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد. پیکر او را در بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha