جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی نژاد بیان کرد: ظرفیت‌ها در کشور فراوان است و باید از این ظرفیت‌ها برای تعالی کشور استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: این روزها بحث افزایش قیمت بنزین مطرح و بحث آن نیز داغ است، مردم به قیمت بنزین حساس هستند که لازن است رییس جمهور این بحث را به شکل خوبی تمام کنند.

وی با اشاره به اینکه وزیر نفت می‌گوید برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم، افزود: مردم نیاز به آرامش و امید آفرینی دارند و با توجه به اینکه رییس جمهور در مناظرات گفت ما کاری بر خلاف رضایت مردم نخواهیم کرد، پس باید بدانند که مردم نسبت به افزایش قیمت بنزین راضی نیستند و نباید آرامش از مردم‌ گرفت.

حجت الاسلام هاشمی نژاد بیان کرد: ظرفیت‌ها در کشور فراوان است و باید از این ظرفیت‌ها برای تعالی کشور استفاده کرد.

امام جمعه عسلویه، قهرمانی تیم نجوم دانش آموزی کشورمان در مسابقات جهانی را تبریک گفت و ابراز کرد: دانش آموران ما کار ارزشمندی کردند و در بین ۲۵۰ نفر و از ۵۳ کشور همه مدال های طلا را کسب کردند که این قهرمانی را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ و به جامعه علمی کشور تبریک می‌گوییم و امیدواریم این افتخارات روز به روز بیشتر شود.

حجت الاسلام هاشمی نژاد به فرازی فرمایشات امام علی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: چند چیز است که باعث مستی انسان می‌شود، که سزاوار است هر شخص عاقل و صاحب خرد از آن دوری کند.

وی ادامه داد: اول مستی مال است، مال و ثروت انسان را مست و حال آدم را عوض می‌کند، کسی که مست مال و ثروت می‌شود ادب، شخصیت، تقوا و ایمان ندارد و لذا ادم باید از مستی مال وثروت برحذر باشد.

وی اظهار کرد: داشتن قدرت مایه مستی است، بعضی مواقع جایگاه قانونی و اداری یا یک توانایی اجتماعی یا یک جایگاه باعث قدرت می‌شود، اینها هم مستی قدرت می‌آورد که باعث می‌شود انسان بی‌خرد شود و عقل خود را از دست بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha