جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ |۲۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 30, 2024
نماز جمعه عالیشهر به روایت تصویر

حوزه/ حجت‌الاسلام حمیدی‌نژاد گفت: عملیات اربعین حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را در شوک بزرگی قرار داده، موفقیت این عملیات که چشم رژیم صهیونیستی را کور کرده می‌تواند مقدمه عملیات بزرگ ایران بر علیه رژیم غاصب باشد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به عملیات اربعین حزب الله، اظهار داشت: عملیات اربعین حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را در شوک بزرگی قرار داده، موفقیت این عملیات که چشم رژیم صهیونیستی را کور کرده می‌تواند مقدمه عملیات بزرگ ایران بر علیه رژیم غاصب باشد.

امام جمعه عالیشهر در رابطه با مشکلات اقتصادی کشور، گفت: رهبری تذکر دادند که گرانی تورم معیشت مردم اولویت اول باشد، توجه به تولید که پایه و اساس حل مشکلات اقتصادی است باید جدی گرفته شود، مخصوصاً امسال که سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است.

وی به نخستین دیدار هیئت دولت چهاردهم با رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری تذکرات مهمی را فرمودند که باید نصب العین دولتمردان قرار بگیرد.

امام جمعه عالیشهر، تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند کابینه مورد تایید رهبری است، صحیح نیست، چون ایشان فرمودند بعضی را من تایید کردم و نسبت به اکثر آنها نظری نداشتم چون نمی‌شناختم، پس نباید بگوییم این کابینه مورد تایید رهبری است.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد ابراز کرد: نکته دیگر اینکه فرمودند اگر می‌خواهید کارآمد باشید، باید داشته‌ها و ظرفیت‌های کشور را به خوبی بشناسید، ما ثروت‌های فعلی و ظرفیت‌های زیادی داریم که می‌شود از آنها استفاده کرد، کسانی که ثروت‌ها و ظرفیت‌های کشور را نمی‌شناسند نمی‌توانند کارآمد باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha