یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
خانه

حوزه / مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از خرید، ساخت و تعمیر یک هزار و ۱۹۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در استان کرمان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، ناصر عسکری نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت رفع نیاز و تقویت توانمندی مددجویان طیف گسترده‌ای از خدمات را طراحی و اجرایی نموده است، اظهار داشت: از آن جا که مسکن یکی از نیازهای اولیه خانواده‌ها به شمار می‌رود، کمیته امداد امام خمینی(ره) با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به دنبال حل مشکل مسکن مددجویان است.

وی افزود: این نهاد جهت رفع مشکل مسکن مددجویان، خدمات مشاوره و مددکاری فنی، خدمات فنی و مساعدت مالی به صورت بلاعوض و ترغیب خیران برای جهت‌دهی کمک‌ها به سمت مسکن مددجویان را فراهم نموده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: زنان سرپرست خانوار، ایتام، سالمندان و افراد نیازمند به عنوان اقشار آسیب‌پذیر جامعه مورد توجه طرح‌ها و برنامه‌های واگذاری مسکن قرار دارند.

وی یادآور شد: این افراد علاوه بر تأمین مایحتاج زندگی، دغدغه تأمین سرپناه و مسکن برای زندگی خود را دارند و تلاش می‌شود تا با احداث سقفی از جنس مهربانی، سرپناهی مناسب برای این افراد و خانواده‌هایشان تأمین شود.

عسکری‌نژاد ابراز کرد: کمیته امداد استان کرمان، سال گذشته با جذب بیشترین اعتبار رتبه دوم کشور را در زمینه ساخت مسکن مددجویان کسب کرده است.

وی تصریح کرد: طی پنج ماهه سال جاری، بیش از ۵۴ میلیارد تومان برای تکمیل، خرید، ساخت و تعمیر یک هزار و ۱۹۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha