چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
زر

حوزه / عضو خبرگان رهبری گفت: ایثار و فداکاری که مردم عراق  و دیگر کشورها در پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی انجام می‌دهند، نمونه‌هایی از عصر ظهور امام زمان(عج) می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان، صبح امروز در درس اخلاق که با حضور جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری همایش میلیونی پیاده روی اربعین در عراق و خوش آمدگویی به کلیه مسافران اربعین حسینی، اظهار داشت: کسانی که مایل بودند در این مراسم عظیم شرکت کنند ولی توفیق آن را پیدا نکردند براساس بیان جابر به دلیل اینکه دل‌های شما با اربعین و زیارت امام حسین(ع) بوده، پس ثواب زیارت هم در کارنامه شما نوشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه همیشه زیارت اربعین مهم بوده اما هرچه به ظهور امام زمان(عج) نزدیکتر می‌شویم این اهمیت بیشتر جلوه می‌کند، گفت: در اربعین همبستگی امت اسلام حول محور حب امام حسین(ع) همه را جمع می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه امروز همه مسلمانان از سراسر دنیا حول محور حضرت ولی عصر(عج) جمع می‌شوند، خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری که مردم عراق و دیگر کشورها در پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی انجام می‌دهند، نمونه‌هایی از عصر ظهور امام زمان(عج) می‌باشد.

امام جمعه کاشان اظهار کرد: در اربعین شاهد ایثار مردمی هستیم که اصرار می‌کنند تا از سفره امام حسین(ع) زائران بهره‌مند شوند.

عضو خبرگان رهبری، به دستاوردهای مهم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در پیاده روی اربعین حسینی امسال ظلم اسرائیل و کمک به مردم غزه به خوبی نمود داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، تصریح کرد: ان‌شاءالله دعاها و قدم زدن‌های زائرین در پیاده روی اربعین حسینی زمینه زوال و نابودی دولت جعلی کودک کش و جنایتکار صهیونیستی و ارباب آنها را فراهم کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha