پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
کد خبر: 1179565
۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
استاندار همدان

حوزه / استاندار همدان گفت: خانواده معظم شهداء، جانبازان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در دیدار با جمعی از ایثارگران استان، اظهار داشت: خانواده معظم شهداء، جانبازان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه جانبازان نزد خداوند متعال، اجر و پاداش معنوی شهادت را دارند، گفت: هیچ پاداش مادی از خودگذشتگی و فداکاری‌ آنها را جبران نمی‌کند.

استاندار همدان، تأکید کرد: کارکنان بنیاد شهید، خادمین شهداء و ایثارگران هستند که خداوند خدمات و زحمات آنان را جبران خواهد کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، ابراز کرد: شهیدان رجایی و باهنر با نیت پاک خود الگوی مدیران و مردم هستند.

نگاه استاندار همدان به جامعه ایثارگران قابل تقدیر است

مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان نیز در این دیدار گفت: از تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار در جهت بهبود وضعیت جامعه ایثارگران تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم و مجموعه استانداری همدان، اظهار کرد: بحران آب با زحمات شبانه‌روزی استاندار و جلسات شورای تأمین آب که تا نیمه‌شب برگزار می‌شد، رفع شد و به دلیل همین تلاش‌های استاندار و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، امسال با وجود گرمای بیش‌از حد هوا، کمبود آب نداشتیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، تصریح کرد: دومین کنگره ملی شهدای استان نیز که بزرگترین رویداد فرهنگی سال گذشته بود، با پشتیبانی‌ها و تلاش‌های استاندار همدان به خوبی و شایستگی برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha