پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ سرهنگ «سلامی» گفت: دوران دفاع مقدس دوران عزت و سربلندی ایران اسلامی بود و در تاریخ به عنوان نماد ایستادگی ملت ماندگار شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دومین جلسه کارگروه کارگری کارفرمایی و تعاونی‌های بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت مازندران که در مسجد فاطمه الزهرا (س) مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دوران عزت و سربلندی ایران اسلامی بود و در تاریخ به عنوان نماد ایستادگی ملت ماندگار شده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با وحدت، همدلی، ایثار و فداکاری در مقابل دنیای استکبار ایستادگی کردند، افزود: دفاع مقدس یک مکتب است و نیازمند فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت روحیه مجاهدت و ایثار و فداکاری برای نسل‌های آینده هستیم.

این مسئول با بیان اینکه پرداختن به چنین ایامی زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی است، ادامه داد: باید تلاش کنیم این ایام زنده بماند و هفته دفاع مقدس از ایام الله است و هر اداره و دستگاهی وظیفه دارد نسبت به بزرگداشت این مناسبت اهتمام ویژه داشته باشد.

سرهنگ سلامی با تأکید بر اجرای برنامه‌های بزرگداشت و فضاسازی تبلیغی هفته دفاع مقدس گفت: برپایی محفل روایتگری و خاطره گویی، مراسم تکریم و تجلیل پیشکسوتان جهاد و مقاومت، برنامه‌های مختلف فرهنگی، تولیدات، تدوین کتاب عملکردی نقش دستگاه‌ها در دفاع مقدس، حضور بر مزار شهدا و شهدای گمنام، ارسال پیامک هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این مناسبت خواهد بود و انتظار داریم با توجه به دومین اجلاسیه شهدای مازندران با برگزاری این برنامه‌ها روحیه مجاهدت و شهادت را به مردم انتقال دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha