شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
کد خبر: 1179760
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
اژه ای فرودگاه

حوزه/ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به دشتستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ابراهیم رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صدور اسناد مالکیت اراضی یکی از مشکلات مردم آب‌پخش بوده که طی ۷۰ سال گذشته همواره به عنوان یک چالش اساسی مد نظر بوده است و اکنون با تلاش و پیگیری صورت گرفته شاهد رفع این مساله هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از همکاری، همراهی و تلاش رئیس قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، مدیران ثبت اسناد و املاک کشور و استان بیان کرد: حل این مساله نیازمند تعامل و همراهی جمعی بود که خوشبختانه محقق شد و اکنون شاهد صدور اسناد مالکیت مردم هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه روز یکشنبه یازدهم شهریورماه سفری را به استان بوشهر خواهد داشت و با حضور در شهر آب‌پخش شهرستان دشتستان، اسناد مالکیت به مردم اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که در پیگیری مطالبه دیرینه مردم آب‌پخش برای دریافت اسناد مالکیت تلاش کرده و در این زمینه همکاری داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha