شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
امام موسی صدر

حوزه/ دوست بزرگوار، مرد خدمتگزار، زبان تربیت مومنین و ساعی اعزاز مسلمین، حضرت آقای کافی (دام عزه و دامت توفیقاته). از خداوند بزرگوار خواستارم که سایه حضرت بقیة‌الله ارواحنا فداه و عنایات او و رهنمائی‌های او را بر سر سرکار و همه ما مستدام داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن نامه امام موسی صدر به شیخ احمد کافی که با سربرگ ریاست مجلس اعلای شیعه [لبنان] صادر شده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوست بزرگوار، مرد خدمتگزار، زبان تربیت مومنین و ساعی اعزاز مسلمین، حضرت آقای کافی (دام عزه و دامت توفیقاته)

از خداوند بزرگوار خواستارم که سایه حضرت بقیة‌الله ارواحنا فداه و عنایات او و رهنمائی‌های او را بر سر سرکار و همه ما مستدام داشته باشد.

درست به خاطر ندارم که خدمتت رسیده باشم ولی مکرر نام شما را شنیده‌ام و بارها نوار سخنرانی‌های گرم و فاضلانه و پرابتهال شما را گوش کرده.

در حوادث لبنان و در طوفان خونینی که دست‌های پر قدرت جهان برای مردم بی‌پناه این سامان و به خصوص برای شیعیان لبنان فراهم آورده‌اند، در این شب تاریک و بیم موج‌های سهمگین و گردابی حائلی و خطرناک حتما به یاد ساحل نجات و سبکباران همدرد می‌افتیم و چون در مقابل این قدرت‌ها قدرت‌ یداللهی، فوق ایدیهم است از دوستان بزرگوار می‌خواهیم در مظان استجابت، در مجمع مومنین، در حلقات دعا، در جلسات ندبه و انابه یاد ما باشند و این قهرمانان کوچک حسینی را تایید کنند. باشد که خدا نجات و نصرتشان دهد.

دعاگو، ۲۰ محرم، موسی صدر

نامه جالب امام موسی صدر به مرحوم شیخ احمد کافی + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha