یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
الشيخ دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: عملیات روز اربعین نشان داد که عمق صهیونیست‌ها از پهپادها و موشک‌های مقاومت مصون نیست و این رژیم زیر فشار مقاومت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان طی سخنانی در مجتمع حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در منطقه "حارة حریک" گفت: عملیات روز اربعین نشان داد که عمق سرزمین های صهیونیستی با تمام نقاط حساسش دیگر از پهپادها و موشک‌های مقاومت مصون نیست و جامعه صهیونیستی و تل‌آویو پایتخت این رژیم زیر فشار مقاومت است.

وی با بیان اینکه اقتدار دشمن سقوط کرده و معادله ای که می خواست از طریق ترور در ضاحیه جنوبی بیروت تحمیل کند، شکست خورد، افزود: دست مقاومت در میدان برتر است و با وجود سختی ها و جانفشانی ها، هیچ چیز نمی تواند مقاومت را از اجرای اراده و رسیدن به اهدافش باز دارد.

شیخ دعموش تصریح کرد: مقاومت در عملیات روز اربعین نشان داد که آنچه را که می‌گوید انجام می‌دهد و از تهدیدات دشمن و ناوگان حامی آن در دریا هراسی ندارد و هر گونه تهدید جنگی در فرهنگ لغت خود جایی ندارد و به ترور فرماندهی جهادی بزرگ سید فواد شکر و حمله به حومه ضاحیه پاسخ داد.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: این عملیات با وجود هوشیاری شدید دشمن صهیونیستی و آمادگی، پدافند هوایی و ناوگان آمریکایی توسط مقاومت در اعماق رژیم صهیونیستی انجام شد که این خود دستاورد بزرگی برای مقاومت و شکستی اسفبار برای دشمن است که نتوانست از رسیدن پهپاد های مقاومت به مرکز اطلاعات رژیم "اسرائیل" در پایگاه "گلیوت" در "تل آویو" جلوگیری کند. همه نشانه ها حاکی از وقوع دو انفجار بزرگ در حومه تل آویو است که به شدت در بایکوت خبری بود.

شیخ دعموش تأکید کرد: قدرت این حمله و دستیابی به اهداف آن را می‌توان از طریق برخی اظهارنظرهای تحلیلگران اسرائیلی تأیید کرد که بخشی از حقیقت آن اتفاق را فاش کردند و یکی از تحلیلگران معروف اسرائیلی به نام "بواب استرن" گفت که "روایات متناقض اسرائیلی در مورد حمله حزب‌الله نادرستی روایت اسرائیل را آشکار کرد و تأکید کرد که در نتیجه حمله قدرتمند حزب‌الله اتفاق بزرگی رخ داده است. "آموس هریس"، روزنامه‌نگار معروف این رژیم، گفت که "خوش‌بینی کاذب به پایان رسیده است و حزب الله بسیار قوی است و ضربه قدرتمند او کار خود را انجام داد و اسرائیل فقط می‌توانست سکوت کند".

وی ادامه داد: جامعه ما با آگاهی و حوصله با هر اتفاقی که می افتاد تعامل کرد و در میدان حضور داشت و در راه قدس در آغوش مقاومت ایستاد و فداکاری کرد و برای حمایت از مظلومان و دفاع از کشورمان به ایستادگی ادامه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha