یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
سفر اژه ای به بوشهر

حوزه/ پس از حدود ۷ ماه از سفر پیشین رئیس دستگاه قضا به استان بوشهر و رفع مشکل بیش از سه دهه‌ای اسناد اراضی مردم عسلویه، امروز نیز در جریان سفر غیررسمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان بوشهر، مشکل صدور اسناد رسمی برای مردم شهر آب‌پخش شهرستان دشتستان استان بوشهر پس از هفتاد سال رفع شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، پس از حدود ۷ ماه از سفر پیشین رئیس دستگاه قضا به استان بوشهر و رفع مشکل بیش از سه دهه‌ای اسناد اراضی مردم عسلویه، امروز نیز در جریان سفر غیررسمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان بوشهر، مشکل صدور اسناد رسمی برای مردم شهر آب‌پخش شهرستان دشتستان استان بوشهر پس از هفتاد سال رفع شد.

ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه در این مراسم اظهار کرد: صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک مردم آب‌پخش یک مطالبه ۷۰ ساله بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته این امر محقق شده است.

وی با بیان اینکه این کار دستگاه قضا سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش می‌دهد، گفت: معاونین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کوچه به کوچه آب‌پخش را بررسی و مستندات مختلفی را جمع آوری کردند تا بتوانند با اتقان بالا اقدام به صدور اسناد کنند.

در پایان این آیین، با حضور رئیس قوه قضاییه، استاندار بوشهر، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کل دادگستری استان بوشهر، به صورت نمادین و به نیت ۱۴ معصوم علیهم‌السلام، اسناد مالکیت ۱۴ نفر از مردم آب‌پخش به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha