یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
عبدالکریم محمودی‌نیا

حوزه/ مسئول گروه نمایشی ایثار از اجرای تمرینی «نمایش دختران مسجد روستای ما» در حسینیه مکتب حاج قاسم اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، عبدالکریم محمودی‌نیا، مسئول گروه نمایشی ایثار از اجرای تمرینی «نمایش دختران مسجد روستای ما» صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای این سری از جلسات تمرینی این نمایش در ۱۰ جلسه ۲ ساعته که آخرین جلسه آن ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ است که در حسینیه مکتب حاج قاسم اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خواهد شد.

مسئول گروه نمایشی ایثار ادامه داد: موضوع این نمایش به وقایع سال ۴۲ و وقایع منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در روستایی در بروجرد مربوط می‌شود.

وی افزود: نویسنده متن این نمایش پژمان شاهوردی است و کارگردانی آن بر عهده رضوان سلیمانی و راضیه آرایش است.

مسئول گروه نمایشی ایثار با بیان اینکه بازیگران این گروه شامل جوانان و نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال می‌شود، اضافه کرد: این نمایش مورد بازبینی و تأیید نهایی از طرف داوران اعزامی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت و جهت راهیابی به جشنواره «بچه‌های مسجد» که از طرف حوزه هنری استان برگزار خواهد شد، در مسجد حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کوی صلح‌آباد بوشهر و مسجد حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) روستای گورک کله‌بندی تنگستان اجرا خواهد شد.

محمودی‌نیا تأکید کرد: گروه نمایشی ایثار دارای مجوز فعالیت از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از سال ۹۰ شروع به فعالیت کرده و تاکنون در ایام مناسبت‌های مذهبی و انقلابی ۳۵ اثر هنری انقلابی و آیینی اجرا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha