یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
کد خبر: 1180157
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
ولی فقیه

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: هنرمندان پیام دین را با زبان هنر ترویج می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای چلچراغ که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان حامل پیام دینی و معرفتی هستند و این پیام را با زبان هنر ترویج و تبلیغ می‌کنند.

وی خطاب به هنرمندان با بیان اینکه شما اهل هنر سمت معنوی و نقش روحانی دارید، افزود: شاعر با شعرش، مداح با صدای خوش خود، نغمه‌سرا با نغمه‌هایش و آهنگ‌ساز با آهنگ‌های آیینی‌اش تلاش می‌کنند تا آثاری متعالی را خلق کرده و آن‌ها را با اهداف روحانی و متعالی پیوند بزنند.

امام جمعه خرم آباد، با تأکید بر اینکه کار هنرمندان ایمان‌آفرینی و ایجاد امید و نشاط است، ابراز کرد: کار شما ایجاد پیوستگی قلبی مردم با ارزش‌هاست و قلب آنان را به انبیا، صالحین و ارزش‌آفرینان پیوند می‌زنید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه تاثیر هنر بر دل و جان مخاطب ماندگار است، اظهار کرد: کار شما تاثیر زیادی بر ذهن و دل مردم و جامعه دارد و این مطلب مهمی است که باید قدر آن را دانست.

وی با بیان اینکه هنر یک رسانه است و تکلیف ایجاد می‌کند، اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فضای خوبی برای جوانان و افراد هنرمند فراهم شد تا استعدادهای بالقوه‌شان به فعلیت برسد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: امیدواریم که به جایگاه فاخر هنر ارزشمند که ضامن ارتقای فرهنگی و دینی ماست نائل شویم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha