یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
مراسم گرامیداشت هفته دولت با حضور بانوان انقلابی قم

حوزه/ گرامیداشت هفته دولت با حضور جمعی از بانوان انقلابی محله بنیاد در پایگاه امام خمینی (ره) حوزه ام ابیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم صدیقه محمدی فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) در گفت‌وگویی اظهار کرد: سخنرانی و روشنگری ویژه برنامه گرامی داشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سخنرانی پیرامون سیره و مشی حسینی و عاشورایی آن شهیدان در پایگاه امام خمینی ( ره) برگزار شد.

رقیه امامی سخنران این مراسم با معرفی شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی هرگز فروتنی خود را از دست نداده و خود را از مردم و برای مردم دانسته و فقط برای رضای خدا خدمت می‌کرد، او مردی با حوصله پرکار و خستگی‌ناپذیر بود.

این سخنران با تعریف خاطره‌ای از شهید رجایی ادامه داد: در یکی از جلسات طولانی و خسته کننده دولت، شهید رجایی در جواب خسته نباشید شخصی گفت: کسی که به خاطر اعتقادش کار می‌کند خسته نمی‌شود.

امامی افزود: ویژگی دیگر آن شهید صلابت و تعهدی بود که در راه انقلاب داشته و هرگز سازش پذیر نبود؛ چه در دوران زندان ساواک و با وجود شکنجه‌های فراوان و چه در دوران خدمت و مسئولیت از آرمان‌های خود عقب نشینی نکرده و خود را متعهد به اجرای این ارزش‌ها می‌دانست.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های این شهید والا مقام را ساده زیستی او دانست و گفت: هرگز سطح زندگی شهید رجایی از سطح زندگی مردم عادی جامعه فراتر نرفته جلوه‌های کاذب زندگی تجملاتی نتوانست او را از مردم جدا کند چه از زمانی که دست فروش بود تا وقتی که معلم و وزیر و رئیس جمهور شد؛ همچنان همدل و همسان با مردم زیسته و فرزند انقلاب باقی ماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha