دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
اطعام حسینی

حوزه / مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: از ابتدای محرم تاکنون با اجرای پویش اطعام و احسان حسینی ۵۵ میلیارد تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، محمد عرب در بازدید از طرح اطعام احسان حسینی اظهار داشت: پویش اطعام و احسان حسینی با هدف ترویج فرهنگ و ﺳﻨﺖ ﺣﺴﻨﻪ اﻃﻌﺎم در ﺟﺎﻣﻌﻪ اﺳﻼمی با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و خیران از ابتدای محرم آغاز شده که تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی با اشاره به جمع‌آوری ۵۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی ‌و غیرنقدی مردم استان در این طرح از ابتدای محرم تاکنون، افزود: در این مدت ۵ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۶۵۰ هزار غذای گرم به ارزش ۵۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون‌ تومان بین مددجویان تحت‌ حمایت و نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۴۴ آشپزخانه اطعام حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری، خیریه‌ها و گروه‌های مردمی فعال بوده است، تأکید کرد: در قالب پویش‌های اشاره شده هیچ اعتبار دولتی استفاده نمی‌شود و تمام هزینه‌ها توسط خیران و نیکوکاران عزیز پرداخت می‌شود.

عرب با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، ابراز کرد: هم استانی‌ها می‌توانند نذورات نقدی خود را برای مشارکت در این امر خداپسندانه تا پایان ماه صفر از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۷۹۵۰-۵۰۰۶_۹۹۷۹_۶۰۳۷، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰ و پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری#۱*۰۵۶*۸۸۷۷* اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی همچنین پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی (دانلود کافه بازار)، پرداخت ازطریق نرم افزار بله و پرداخت از طریق سایت امداد emdad.ir را از دیگر روش‌های پرداخت الکترونیکی برشمرد و ابراز کرد: نیکوکاران با مراجعه حضوری به ۲۱ اداره اجرایی و ۱۴۹ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان نیز می‌توانند در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha