دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
خدمات به زائران رضوی

حوزه / سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حرم رضوی گفت: بزرگترین کاروان زایرین پیاده بانوان از نیشابور حرکت کرده و روز شهادت امام هشتم(ع) وارد مشهدالرضا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حرم رضوی، اظهار داشت: جاده‌های منتهی به مشهد مملو از زائرین پیاده است که حرکت خود را از اقصی نقاط استان و کشور به سمت مشهدالرضا آغاز کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۷۲ هزار زائر پیاده دل به جاده زده و عازم مشهد هستند و طی فردا و پسفردا هم گروه‌های دیگری که مسیرهای حرکتی نزدیکتری دارند به جمع زائرین رضوی ملحق خواهند شد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حرم رضوی، تصریح کرد: یکی از کاروان‌های خاصی که از ۱۱ سال پیش هر سال پیاده به حرم رضوی مشرف می‌شوند، کاروان بانوان رضوی است که بزرگترین کاروان نیز شناخته می‌شوند و امروز حرکت خود را آغاز کرده‌اند و روز شهادت حضرت وارد مشهد خواهند شد.

وی تصریح کرد: اعضای این کاروان که تعداد آن بیش از ۲۵۰۰ نفر است را بانوان فرهیخته‌ای تشکیل می‌دهند که اکثرا از شهر نیشابور بوده و مسیر ۱۳۰ کیلومتری مشهد تا نیشابور را هر سال با همین گستردگی و شکوه پیاده طی می‌کنند.

رضایی یادآور شد: تا این لحظه بیش از ۶۳ هزار زائر پیاده در قالب ۹۲۵ کاروان از ۶ مسیر به مشهد الرضا وارد مشهد شده‌اند و لحظه به لحظه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha