دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
استاندار خراسان رضوی

حوزه/ استاندار خراسان رضوی، گفت: تمامی امکانات برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه منور رضوی در مشهد مقدس فراهم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، یعقوبعلی نظری در نشست قرارگاه خدمات سفر مشهد با اشاره به اینکه همه امکانات برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه منور رضوی در مشهد فراهم است و باید مدیریت لحظه‌ای داشته باشیم، اظهار داشت: تمامی خدمات از آبرسانی تا مسائل امنیتی، ترافیکی، مراقبت‌های تأمینی و بازار نیازمند اعمال مدیریت و مراقبت دستگاه‌های مربوطه است.

وی ابراز کرد: با عنایت امام رضا(ع) باید بتوانیم یک بار دیگر توفیق خدمت به زائران را داشته باشیم و با حداکثر توان از زائران پذیرایی کنیم.

نظری، ضمن قدردانی از مدیریت میدانی فرماندار و مدیریت شهری شهردار مشهد، گفت: اعمال مدیریت در پیشبرد اهداف سهم بالایی دارد، باید گفت که وظیفه دینی و اخلاقی ماست که بتوانیم خدمت خوبی را ارائه دهیم.

استاندار خراسان رضوی، ضمن تقدیر از بخش‌های امنیتی و انتظامی در مشهد مقدس، تأکید کرد: امنیت به عنوان زیرساخت ضروری و لازم است تا زائران به سلامتی عازم شهرهای خود شوند.

محسن داوری، فرماندار شهرستان مشهد نیز در این جلسه، خاطرنشان کرد: امسال جانمایی مواکب‌ را قبل از شروع دهه آخر صفر آغاز و همچنین خدمات دائمی را به صورت مستمر فراهم کردیم تا زائران بهره‌مندی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشکل آبرسانی وجود ندارد، یادآور شد: آبرسانی به محورهای بین شهری را قبل از پیک زائران آغاز کردیم و این ظرفیت موجب شد تا قبل از شروع پیک تمام مخازن ما آب داشته باشد.

داوری عنوان کرد: خوشبختانه در حوزه سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ و نانوایی‌ها تمام ظرفیت‌ها را پای کار آورده‌ایم و جای دغدغه وجود ندارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha