چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
شهید

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جانفشانی و از خودگذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی شهادت «فرشید میریان»، سرباز وظیفه که در حین کنترل و پایش نوار مرزی به شهادت رسید را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ "

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

خبر شهادت فرزند دیگری از استان لرستان، از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز که امروز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، بسیار جانسوز و غم انگیز بود.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جانفشانی و از خودگذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت سرباز وظیفه «فرشید میریان» به خانواده معظم و مردم شهیدپرور استان لرستان به ویژه مردم شهرستان نورآباد، علو درجات را برای این شهید والامقام و صبر و سلامتی را برای کلیه بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان از عموم مردم شهیدپرور استان لرستان به ویژه شهرستان نورآباد و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد که در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید میریان شرکت کنند.

سرباز وظیفه "فرشید میریان" از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز بود که امروز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر شهید مرزبان فرشید میریان امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۶ در گلزار شهدای نورآباد تشییع و به خاک سپرده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha