چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
ماموستا کلشی نژاد

حوزه/ ماموستا کلشی نژاد با بیان این که برگزاری جشن «بنفش بپوش» تجاوز به حق و حقوق مردم کشورمان است، اضافه کرد: چنین حرکتی در یک کشور اسلامی به دور از اخلاق است و محکوم بوده و باید هر چه سریع‌تر از طریق دیپلماتیک با عوامل آن برخورد قاطع صورت گیرد.

ماموستا مامد کلشی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، با اشاره به برگزاری «جشن بنفش بپوش» از سوی سفیر استرالیا در تهران، اظهار داشت: این اقدام در یک کشور اسلامی محکوم و عملی شنیع و به دور از اخلاق است و برگزاری این اقدام شنیع در یک کشور اسلامی، احساسات مردم مسلمان کشور را جریحه دار کرده است و باید برخورد دیپلماتیک و اصولی با سفیر استرالیا در تهران صورت گیرد و وزارت امور خارجه با سفیر استرالیا در تهران برخورد کند.

وی ضمن در خواست برخورد قاطع و دیپلماتیک مسئولان کشور به خصوص وزارت امور خارجه کشورمان با سفیر استرالیا در تهران گفت: با توجه به اینکه بنیه‌های اخلاقی ما برگرفته از دین، معنویت و خداپرستی است و حرکات شنیع «بنفش بپوش» دور از آموزه‌های دینی ما است باید برخوردهای لازم صورت گیرد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه موضوع همجنس گرایی در همه ادیان الهی و آسمانی عملی قبیح و شنیع است، افزود: این عمل شنیع مورد عذاب الهی از سوی خداوند متعال می‌شود، امت‌های قبل نیز در این موضوع مورد غضب خداوند قرار گرفته‌اند.

وی با بیان این که برگزاری جشن «بنفش بپوش» تجاوز به حق و حقوق مردم کشورمان است، اضافه کرد: چنین حرکتی در یک کشور اسلامی به دور از اخلاق است و محکوم بوده و باید هر چه سریع‌تر از طریق دیپلماتیک با عوامل آن برخورد قاطع صورت گیرد.

ماموستا کلشی نژاد با بیان اینکه چنین رفتارهایی بیانگر سقوط اخلاق و معنویت در کشورهای غربی است، ادامه داد: امروز در کشورهای غربی که مدعی آزادی هستند اخلاق و معنویت سقوط کرده است و نباید اجازه داد به این راحتی چنین جشنی در کشور اسلامی که همجنس گرایی را عملی حرام می‌داند برگزار شود.

امام جمعه اهل سنت ارومیه تاکید کرد: برای اینکه بیش از این حرمت و کرامت انسانی در کشور از بین نرود و دوباره شاهد چنین رفتارهای قبیح نباشیم باید برخورد قاطع با سفیر استرالیا در تهران به صورت دیپلماتیک انجام گیرد یا سفارت استرالیا در کشورمان تعطیل شود تا دیگر کشوری جسارت برگزاری این رفتاری را در کشورمان نداشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha